abdroid 4g
ads
samedi 19 septembre 2015
Help... Messed up with system
Messed up with OxygenOs as I'm rooted.... Now want to go back to stock and to lock the bootloader... I've the A2003 model... Anyone plz help me :(
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Article plus récent
Article plus ancien
Accueil
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire