abdroid 4g
ads
jeudi 10 septembre 2015
How set animation scale 0.5 default
I am creating a ROM for personal use and want to leave the animations 0.5 as standard. I do not want to change when you start. I want to let her 0.5 as standard
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Article plus récent
Article plus ancien
Accueil
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire